Få styr på dine aftaler med aftalesedler

De fleste håndværkere har sikkert oplevet på et eller andet tidspunkt at have lavet en aftale og så er det stykke papir hvor aftalen stod på er forsvundet og det derfor kan være svært at overholde det der er blevet lovet. Det kan være alt fra at komme til en aftale på det rigtige tidspunkt eller huske hvad der er blevet aftalt.

Det er muligt at komme den type problemer til livs med et ordrestyringsprogram. Aftalesedler for håndværkere er en af grundpillerne i enhver virksomhed, uden dem er det svært at drive en virksomhed. 

Fordelen ved et ordrestyringssystemet

Da det er vigtigt for enhver håndværker at have styr på sine aftaler og ordre for at kunne drive sin virksomhed er det en god ide at have et ordrestyringssystem. I dag er det muligt at have et digitalt. Fordelen ved dette er at det kan kobles til dit økonomisystem og din leverandør. Fordelen ved at du kan se hvad din leverandør har på lager gør at du kan slippe for selv at have et lager og dermed spare likviditet.

Du har samtidig mulighed, når du står hos en mulig kunde, hvad din profit er og du kan justere dit tilbud op eller ned inden du afgiver det. Det betyder at du er sikker på at du tjener penge og ikke bliver overrasket senere. 

I forhold til dine aftaler, gør et digitalt ordresystem det nemt for alle at se, hvad der er blevet aftalt med den pågældende kunde og i princippet kan alle i firmaet sikre at aftalen bliver overholdt. Det er muligt at give dine medarbejdere læserettigheder eller redigeringsrettigheder, alt efter hvilke behov de har.

Et digitalt ordresystem giver dig også et godt overblik over dine aftaler i fremtiden og du har mulighed for at kunne flytte rundt på dine ansatte, så det passer bedst i forhold til de forskellige opgaver.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *